dissabte, 12 d’abril del 2008

Teiatru

Hola amics i amigues. Una mica de crònica del darrer que hem vist...

EL CERCLE DE GUIX CAUCASIÁ
Ho te tot per triomfar. Text (Bertolt Brecht, que més voleu ??), intèrprets (Lizarán, Marco, Banacolocha, etc), direcció (Oriol Broggi), espai escènic (Nacional, sala gran), pero..... quan hi vàrem anar la sala era mig buida literalment, al 50 %. La veritat es que no li vaig trobar massa justificació. A mi em va agradar, i força. La Lizarán tremenda!!. La resta del "elenco artístico" molt bé. El muntatge escenogràfic espectacular i imaginatiu. La direcció em va semblar molt correcta, pero........tots els muntatges que li hem vist a l'Oriol Broggi han estat en espai "petit"i em va fer l'efecte que en aquest primer muntatge en espai inmens va voler "posar-ho" tot de cop i a la vegada, com si volgues plasmar totes les seves idees i conceptes teatrals al mateix temps. No sé, amics i amigues, si m'heu entés. Ara que ho rellegeixo, jo tampoc ho entenc massa, ja,ja. TOTAL: Em va agradar. Brecht, Lizarán, bona barreja, si senyor !!

UN FILL, UN LLIBRE, UN ARBRE
A l'inrevés que l'anterior. El misteri del desconegut. A la sala Tallers del Nacional, dins del cicle T6. Autor novell.
Plantejament i escenografia original. El text el vaig trobar correcte, amb una miqueta de "alts-i-baixos" (es diu així ??), pero que "circulava" força bé, sense embussos de trànsit.
Treball actoral correcte, amb un Pere-Anton Muñoz sempre efectiu, i la veterania d'en Pep Ferrer.
No em va desagradar......
Demá aniré a veure mes cosetes. Jo us ho explicaré.....