divendres, 14 de desembre del 2007

El Concrurs !!!

Hola amics ! ( i amigues, es clar, no fos cas que comencèssim malament...)

M'he passat tota la setmana bussejant per els móns internétics, i més concretament per els averanys bloguistes i he quedat esparverat, esmaperdut, garratibat, bocabadat i, àdhuc (Montilla dixit) corprés de la quantitat i qualitat de blocs (o blogs ?) que es troben a la xarxa.

I que faig jo amb el meu bloget acabat de neixer, com qui diu ???.
Doncs suposo que el que fa tothom, el que em vingui de gust, oi ?

I ara tinc ganes de reflexionar (ai, ai,ai) sobre una acció o fet que trobo que practiquem poc.

El BADAR.

Si senyor !. Quina gran cosa el badar !!!. I no parlo del badar de quedar-se clavadet al sofá amb la neurona anestessiada tot empassant-se qualsevol programa televisiu. ..
No,no,no. Jo parlo del badar de contemplació de qualsevol cosa, amb les neurones bullint d'activitat i processant, processant, processant.... No sé si m'explico....

Badar tot contemplant un paisatge (que típic, oi?), tot olorant una menja, tot escoltant Mozart (o Neil Young, per que no ?), tot tocant un cos....

Badem una miqueta més, caram !!!. Uns segons diaris de badamenta milloren la circulació de la sang, augmenten el perímetre toràcic i disminueixen significativament les taxes de colesterol-HDL, triglicèrids i mala llet. I si badem una miqueta possiblement començarem a veure coses que ni ens haguèssim imaginat que existien. Si, si, es veritat !. Descobrirem colors desconeguts, sons frapadors......................... Vale, vale, paro !!!

Si, si, "se me ha ido la olla"......

Retorno. Badem !. I si per aquelles casualitats badem una miqueta per la nostra ínclita i mai-ben-governada Vila, i mirem cap amunt (atenció al trànsit !!!!!), descobrirem cosetes.... cosetes de Sant Boi ( ai, mira, com el nom del blog !. Quina gràcia, oi?).
Perque aqui tots ens em els xulos de conèixer Singapur, Sebastopol, Johannesburg o Salt Lake City pero..... coneixem el que tenim al costat de casa ????.

I es per aixó que, seguint la tradició d'aquest blog, encetem una nova secció:
EL CONCRURS !!!!!

A veure qui es el xulo/xula que ens sap dir qué es aixó i, sobretot, ON ES !!










De moment no hi ha premi, pero estem estudiant el tema.

Vinga, valents/tes, demostreu que sabeu passejar i badar !!

Continuará