divendres, 12 de desembre del 2008

Concrurs

Hola amics! Després d'un llarg parèntesi (feina, mandra..... sobretot mandra !!!) aqui som una altre vegada. I continuem on ho vàrem deixar, amb les corrioles. Us en poso unes quantes perquè aneu observant, mirant, badant i pogueu endevinar on son. Mostres de com un objecte absolutament pràctic també pot esdevenir una mica expressió artística, oi ?




Per avui, prou. Aviat ja n'hi haurà més.
Siau.
PD: Per cert, ja teniu entrades per Els Pastorets ???

5 comentaris:

elmarge ha dit...

M'encanta aquesta selecció de petits descobriments que ens proposes saber a on sont. La veritat és que són petites obres d'art que, a mi particularment, m'havien passat desapercebudes. M'haure de fitxar més per trobar-les...je, je... Gràcies pere compartir aquests descobriments.

Ah! Ja he reservat 10 entrades pels Pastorets... jo i la meva família som fans.

SALUT I FORÇA ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
SALUT I FORÇA ha dit...

Fa temps que miro de gaudir d'aquestes petites coses, de fet vaig escriure sobre això fa molt temps al bloc. Només aixecant una mica els ulls de terra descobreixes 'petits tresors´ arreu. Tot i que entomo el repte, només puc avançar que la que conté l'any 1898 es troba a la part superior d'una façana de l'esquerra en direcció a la sortida de la plaça Presas pràcticament en la cantonada del Carrer O'Donnell. Salut!

l'Osservatore ha dit...

Efectivament, correspon a cal Xurit carnisser !

Anònim ha dit...

M'agrada especialment la fotografia on es veu com l'arquitectura contemporània d'empassa, literalment, la generació anterior. Sense comentaris.